Pirkimo sąlygos

Kaip pirkti

  • Įdėkite pasirinktas prekes į krepšelį.

  • Suformavę perkamų prekių krepšelį, spauskite ant krepšelio ikonėlės viršutinėje svetainės dalyje.

  • Užsakymo puslapyje būtinai užpildykite visus pirkėjo duomenų laukelius.

  • Pasirinkite prekių pristatymo būdą.

  • Pasirinkite mokėjimo už prekes būdą.

  • Prieš patvirtindami užsakymą atidžiai perskaitykite „Pirkimo taisykles ir sąlygas“.

  • Patvirtinkite užsakymą spausdami mygtuką „Apmokėti“.

Prekių pirkimo internetinėje parduotuvėje www.primastar.lt taisyklės

1. Bendrosios nuostatos

1.1. Šios prekių pirkimo taisyklės (toliau „Taisyklės“), jas patvirtinus Pirkėjui (susipažinus su Taisyklėmis bei pažymėjus varnelę prie teiginio „Susipažinau su primastar.lt taisyklėmis ir su jomis sutinku“), yra privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigos, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su prekių pirkimu–pardavimu primastar.lt internetinėje parduotuvėje susijusios nuostatos.

1.2. Pardavėjas pasilieka teisę pakeisti, pataisyti ar papildyti Taisykles. Pirkėjas, kiekvieno prisijungimo prie puslapio metu, privalės iš naujo patvirtinti Taisykles.

1.3. Internetinėje parduotuvėje primastar.lt prekyba vykdoma tik „Pristatymas“ skyriuje nurodytomis sąlygomis.

1.4. Pirkti parduotuvėje turi teisę visi veiksnūs fiziniai asmenys ir juridiniai asmenys.

2. Asmens duomenų apsauga

2.1. primastar.lt turi teisę rinkti asmens duomenis, kuriuos Pirkėjas pateikė primastar.lt ir atskleisti juos tretiesiems asmenims, jeigu tai būtina užsakymo įvykdymui. Pirkėjo duomenys gali būti panaudoti informacijai tik gavus Pirkėjo sutikimą (susipažinus su Taisyklėmis bei pažymėjus varnelę prie teiginio „Perskaičiau ir sutinku su Taisyklėmis ir sąlygomis“). Pirkėjas turi teisę bet kuriuo metu uždrausti jo asmens duomenų rinkimą ir apdorojimą, išskyrus atvejus, kai tai būtina reikalavimų, kylančių iš pirkimo – pardavimo sutarties, įvykdymui arba užsakymo įvykdymui. Pardavėjas įsipareigoja apsaugoti nuo trečiųjų asmenų duomenis apie internetinės parduotuvės primastar.lt pirkėją.

3. Pirkimo – pardavimo sutarties įsigaliojimas

3.1. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas, suformuoja prekių krepšelį ir už jį apmoka.

4. Pirkėjo teisės

4.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes primastar.lt internetinėje parduotuvėje šių Taisyklių nustatyta tvarka.

4.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo–pardavimo sutarties, sudarytos su primastar.lt internetine parduotuve, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu (elektroniniu paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ne vėliau kaip per 7 (septynias) darbo dienas nuo daikto pristatymo dienos (šis reikalavimas netaikomas kokybės reikalavimų neatitinkantiems gaminiams).

4.3. Numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama.

5. Pirkėjo įsipareigojimai

5.1. Pirkėjas privalo priimti prekes šių Taisyklių nustatyta tvarka ir sumokėti už jas sutartą sumą.

5.2. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, jis privalo nedelsdamas juos atnaujinti.

5.3. Pirkėjas, naudodamasis primastar.lt internetine parduotuve, įsipareigoja laikytis šių Taisyklių, bei nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.

5.4. Jei Pirkėjas prekių pristatymo metu be svarbių priežasčių atsisako priimti prekes, Pirkėjas privalo padengti prekių pristatymo išlaidas.

6. Pardavėjo teisės

6.1. Susidarius svarbioms aplinkybėms, Pardavėjas gali laikinai arba iš viso nutraukti internetinės parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešę Pirkėjui.

6.2. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas, pasirinkęs atsiskaitymo ne grynaisiais pinigais numatytus apmokėjimo būdus, nesumoka už prekes per 5 (penkias) darbo dienas.

6.3. primastar.lt turi teisę atsisakyti sudarytos pirkimo–pardavimo sutarties, jei baigėsi sutartyje nurodytų prekių atsargos.

7. Pardavėjo įsipareigojimai 

7.1. Pardavėjas įsipareigoja šiose Taisyklėse ir internetinėje parduotuvėje nustatytomis sąlygomis sudaryti Pirkėjui galimybę naudotis internetinės parduotuvės primastar.lt teikiamomis paslaugomis.

7.2. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes jo nurodytu adresu ir šiose Taisyklėse nurodytomis sąlygomis.

7.3. Pardavėjas, dėl svarbių aplinkybių negalėdamas pristatyti Pirkėjui užsakytos prekės, įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 3 (tris) darbo dienas, jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas.

7.4. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į jo asmeninę informaciją, nurodytą internetinės parduotuvės registracijos formoje, išskyrus Lietuvos Respublikos įstatymuose nustatytus atvejus.

8. Prekių kainos ir apmokėjimo tvarka

8.1. Prekių kainos internetinėje parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais. primastar.lt pasilieka teisę keisti prekių kainas.

8.2. Apmokama banko pavedimu – tai išankstinis apmokėjimas, kai Pirkėjas, atsispausdinęs užsakymą ir nuėjęs į artimiausią banko skyrių, ar tiesiog pasinaudojęs internetinės bankininkystės sistema, perveda pinigus į vieną iš primastar.lt bankų sąskaitų.

9. Prekių pristatymas 

9.1. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes Pirkėjui laikydamasis prekių aprašymuose nurodytų terminų. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl force majeure aplinkybių.

9.2. Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.

9.3. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

9.4. Prekių pristatymo mokestis ir detalesnė informacija, susijusi su prekių pristatymu, pateikiama internetinės parduotuvės „Pristatymas“ skyriuje.

9.5. Tuo atveju, kai Pirkėjas, remdamasis šiomis Taisyklėmis, atsisako pirkimo–pardavimo sutarties, jam tenka pareiga apmokėti visas tiesiogines prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidas. Šių Pardavėjo išlaidų suma išskaičiuojama iš grąžintinų Pirkėjui už prekes sumokėtų pinigų.

9.6. Jei nėra galimybės užsakytų prekių pristatyti viena siunta, tai primastar.lt turi teisę pristatyti prekes keliomis siuntomis.

9.7. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

10. Prekių kokybė ir tinkamumas naudoti 

10.1. Grąžinant nekokybišką prekę, grąžinimo kaštus padengia Pardavėjas.

10.2. Visos prekės, parduodamos primastar.lt yra naujos (išskyrus atvejus, kai prekės pirkimo laukelyje yra pažymėta, jog prekė brokuota, praradusi prekinę išvaizdą ir pan.), laikomos kokybiškose sandėliavimo patalpose. Tačiau prekė nera laikoma nekokybiška, jei ant jos galima pastebėti smulkių pakavimo ar transportavimo pažeidimų.

10.3. Apie gautas nekokybiškas prekes nedelsiant informuokite el. paštu info@primastart.lt

11. Prekių grąžinimas ir keitimas

11.1. Apie prekių grąžinimą nedelsdami informuokite Pardavėją el. paštu info@primastar.lt, laiško „Subject“ eilutėje nurodydami savo prekių įsigijimo sąskaitos-faktūros numerį ir prierašą „Grąžinamos prekės“. Laiške nurodykite prekės pavadinimą ir trumpai aprašykite prekės grąžinimo priežastį. Kokybiškos prekes privalo būti grąžinamos tiksliai tokios būklės, kokią gavote — originalioje pakuotėje, nepažeistos, nenaudotos ir nepraradusios savo prekinės išvaizdos.

11.2. Jeigu grąžinamos nekokybiškos prekės (pvz., sudrąskytas odos lopas ir pan.) siuntimo išlaidas apmoka Pardavėjas.

Jeigu grąžinamos kokybiškos prekės, siuntos išlaidas apmoka pirkėjas. Gavęs grąžinamas prekes, Pardavėjas informuos atskiru el. laišku, ir, kaip numato Europos Sąjungos el. prekybą reglamentuojantys įstatymai, grąžins Pirkėjui pinigus į nurodytą sąskaitą arba pakeis prekę kita.

Tuo atveju, jeigu Pirkėjo siuntai buvo taikomas transportavimo mokestis, prekių pristatymo išlaidos nebus grąžintos.

11.3. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, pirkėjo nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė), tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta, būtinai pateikiant prekės įsigijimo patvirtinimą.

11.4. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

12. Atsakomybė

12.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia registracijos formoje tikslių duomenų, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius.

12.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis šia internetine parduotuve.

12.3. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.

13. Apsikeitimas informacija

13.1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto adresu.

13.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo internetinės parduotuvės skyriuje „Kontaktai“ nurodytomis susisiekimo priemonėmis.

14. Baigiamosios nuostatos

14.1. Šių taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma LR teisė.

14.2. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.

Start typing and press Enter to search

Prekių Krepšelis

Krepšelyje nėra produktų.